مشخصات سم پاش پرتابل دو زمانه ماک مدل MTPS 52

MTPS 52MTPS 52 2
مدل MTPS 52
نوع موتور دو زمانه
حجم موتور 52 سی سی
قدرت موتور 3 اسب بخار
سیستم استارت هندل
سوخت بنزین
ظرفیت مخزن سوخت 0.9 لیتر
حداکثر حجم پاشش 7.5 لیتر در دقیقه
حداکثر فشار پاشش 35 بار
حداکثر طول پاشش 6 متر
وزن 8 کیلوگرم
قابلیت قابلیت اتصال 50 متر شیلنگ
اقلام همراه شیلنگ پاشش 10 متری - 1 عدد لانس 40 سانتی- شیلنگ رفت و برگشت- ابزار- صافی- دغترچه راهنما

سم پاش پرتابل موتوری ماک دو زمانه
سمپاش پرتابل موتوری یا سمپاش موتوری زنبه ای سبک در واقع همان سمپاش موتوری پشتی بدون مخزن می باشد. در استفاده از این نوع سمپاش کاربر می تواند محلول مورد نظر خود را در داخل یک مخزن دیگر تهیه نماید. در این حالت سمپاش و مخزن به محل مورد نظر انتقال داده می شوند. و سپس منطقه مورد نظر را سمپاشی می نمایند. در استفاده از سمپاش های موتوری پرتابل، دیگر نیازی به حمل مخزن محلول در پشت خود ندارید. این نوع سمپاش را می توان برای سمپاشی تا ارتفاع 6 متری استفاده نمود. موتور این سمپاش بصورت 2 زمانه است.
قبل از روشن کرد سم پاش پرتابل موتوری 2 زمانه ماک
قبل از ریختن بنزین به باک ،بنزین و روغن را به نسبت 25 به 1 مخلوط نمایید.
پس از ریختن بنزین به بانک ،پمپ فشاری زیرکس را حداقل 6 بار فشار دهید تا بنزین به کاربراتور دستگاه برسد.
در سم پاش های پرتابل موتوری یک مخزن روغن نیز قرار داده شده است ، این محفظه باید پر از روغن باشد.
مخزن آب را پر کنید ،از روشن کردن سمپاش در صورت خالی بودن خودداری فرمایید . این امر سبب آسیب به پمپ سم پاش 2 زمانه پرتابل موتوری میشود.
پس از قرار دادن ساسات در حالت بسته ،هندل را بکشید تا دستگاه روشن شود .سپس ساسات را جای خود برگردانید.
پس از روشن شدن سم پاش پرتابل موتوری ماک
ساسات را به پایین و در حالت کارکرد قرار دهید.
میتوانید با گاز دستگاه فشار خروجی را تنظیم نمایید . میزان خروجی دستگاه با شیر تعبیه شده در کنار دسته گاز قابل تنظیم است.
نازل های سم پاشی نیز دارای شیرهای قابل تنظیم هستند. این شیرها علاوه بر تنظیم میزان خروجی مایع امکان قطع آن را نیز دارند.
برای خاموش کردن سم پاش پرتال موتوری 2 زمانه ماک از دکمه تعبیه شده در روی شاسی و نزدیک دسته گاز استفاده نمایید.
نکته:
سم پاش های پرتابل موتوری و لانسی به دلیل متساعد کردن گازهای مونوکسید کربن و دی اکسید کربن برای استفاده در اماکن سر بسته مناسب نمی باشند.
از اضافه کردن منظم گریس به پمپ غافل نشوید.
مزیت های سم پاش پرتابل موتوری ماک
این نوع سم پاش به دلیل وزن کمتر و تکنولوژی پیشرفته تر،همچنین عدم حساسیت به گرما که موجب کارکرد راحت موتور در فصل تابستان میشود، نسبت به سم پاش های زنبه ای اولویت دارد. سمپاش های پرتابل موتوری مناسب برای افراد مبتدی و حرفه ای میباشد و بر خلاف سمپاش هاس زنبه ای برای کار با این نمونه سمپاش ها نیازی به دانش فنی زیاد نمیباشد. وجه تمایز سمپاش پرتابل ماک با سایر مدل های این نوع از سم پاش ها، بهره گیری از پمپ دو پیستون تمام برنج 25 بار می باشد این نوع سم پاش به دلیل وزن کمتر و تکنولوژی پیشرفته تر،همچنین عدم حساسیت به گرما که موجب کارکرد راحت موتور در فصل تابستان میشود، نسبت به سم پاش های زنبه ای اولویت دارد.
سمپاش های پرتابل موتوری مناسب برای افراد مبتدی و حرفه ای میباشد و بر خلاف سمپاش هاس زنبه ای برای کار با این نمونه سمپاش ها نیازی به دانش فنی زیاد نمیباشد. وجه تمایز سمپاش پرتابل ماک با سایر مدل های این نوع از سم پاش ها، بهره گیری از پمپ دو پیستون تمام برنج 25 بار می باشد موتور های دو زمانه به دلیل مخلوط بودن بنزین و روغن مصرف سوخت بسیار پایینی دارند همچنین استفاده از این موتور ها بسیار راحت می باشد. این سم پاش ها به مصرف کننده این امکان را می دهد که با یک بار پر کردن باک بنزین، وسعت بسیار زیادی از سطح زیر کشت را سم پاشی نماید یا اقدام به ضد عفونی سطح وسیعی با یک باک بنزین بنمایید.
همچنین موتور سمپاش پرتابل ماک مدل MTPS 52 دارای سیستم ایزی استارت هوندایی میباشد که این مهم باعث میشود این دستگاه به راحتی و با اولین کشیدن هندل راحت و بدون دردسر روشن شود. طول پاشش این دستگاه بین 6 تا 10 متر میباشد که میزان آن به میزان گاز موتور بستگی دارد. این سمپاش مناسب مصارف سمپاشی باغ و ویلای بزرگ و کوچک، ضدفونی محیط باز و سوله های سر پوشیده، مرغداری ها، گاوداری ها و ... می باشد. همچنین یک پک 10 متری شلنگ پاشش روی محصول قرار دارد که مصرف کننده می تواند با تهیه جداگانه شلنگ، تا 50 متر شلنگ نیز استفاده کند.


ارتباط از طریق واتساپ
ارسال